Forum automatyczne skrzynie biegów  Strona Główna automatyczne skrzynie biegów
www.automaty.neostrada.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Peugeot 206 skrzynia DP0 problemy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum automatyczne skrzynie biegów Strona Główna -> problemy z ASB
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barmann




Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Wto 11:55, 13 Paź 2015    Temat postu: Peugeot 206 skrzynia DP0 problemy

Witam serdecznie jestem nowicjuszem na tym forum i jeśli zrobię coś nie tak to z góry przepraszam. Opiszę po krótce mój problem. Latem zakupiłem dla córki w berlinie Peugota 206 z 2002 r. z silnikiem 1.4 75 KM z automatyczną skrzynią biegów z przebiegiem 135 tkm. Wszystko było ok przez około 4 tkm. Po zakupie auta nie wiedząc kiedy i czy miało wymieniany olej w skrzyni wymieniłem go. Auto jeździ w większości tak 70 % na trasie bo córka dojężdża do pracy 45 km w jedną stronę. Jakieś trzy albo cztery razy zdarzyło się tak że po ruszeniu auto jakby nie ciągnęło i dochodził hałas jak np. hałasują klocki jak się kończą taki metaliczny dżwięk, żadna kontrolka się nie zapala. Po zgaszeniu i odpaleniu auta jest ok i jedzie normalnie. Z racji tego że auto było zakupione w upalne lato sprawdzaliśmy działanie klimy ale ogrzewania już nie. No i tydzień temu temp. na zegarze wskoczyła na 100 stopni ale auto jechało dalej bez kontrolek żadnych i co dziwne był brak ogrzewania nie było żadnego wycieku. Po odstaniu kilku godzin auto ruszyło ponownie do domu i temp. była w okolicach 70 stopni całą drogę. Po wizycie w warsztacie okazało się że ktoś musiał już mieć z tym problem bo termostat był wyrzucony i był nowy płyn zalany. Po wymianie termostatu i czujnika temp. dalej był brak ogrzewania a wskaźnik temp. na zegarze robił co chciał szalał od 50 do 100 stopni. Po dalszych poszukiwaniach okazało się że ta mała chłodnica oleju przy skrzyni jest totalnie zabita. Została porządnie wyczyszczona i wszystko wróciło do normy jest ogrzewanie temp. na zegarze pokazuje 90 stopni i ani drgnie. Wiedząc o tym jak ważny jest olej w skrzyni i że mógł zostać przegrzany profilaktycznie został wymieniony na nowy i od czasu naprawy sytuacja z tym tzw ślizganiem się podczas startu zdarzyła się dwa razy. W związku z tym mam kilka pytań: co może być przyczyną takiego zachowania się tej skrzyni czy to że olej nie był porządnie chłodzony mogło mocno uszkodzić skrzynię? Co sądzicie państwo na temat zakładania adapteru i dodatkowej chłodnicy oleju do tej skrzyni i czy teraz jeśli została uszkodzona w jakiś sposób to ma sens? Dziękuję za szybką odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum automatyczne skrzynie biegów Strona Główna -> problemy z ASB Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin